deeper than deep you took me on a trip baby

Mina humörsvängningar fortsätter.... aldrig vart med om liknade alltså! Hoppas det inte fortsätter länge till. Men passar på att blogga medans jag är glad. Det var något spec jag skulle skriva. . . men nu glömde jag vad? Aja, förut la jag upp en profil på en sån här au pair sida, mest för att jag hade tråkigt, jag menar jag är inte så himla förtjust i barn. Nu har jag dagligen nya röstmeddelanden från mammor som gått in i väggen och vill att jag ska ta hand om deras skitungar...nyss ringde en från alperna i frankrike haha!! Kommer inte ringa upp!

4 saker som jag stör mig på just nu:

min tv-sladd har gått av?!
jag är sugen på tomat 24/7
klippte alla naglar, känns obekvämt och naket
sthlm kallar på mig löningshelgen, men jag får inte ens nån lön?



INLEVELSE!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?