Detta fält måste fyllas i

tja tja! dagarna går sjukt jävla fort. det är redan fredag igen?! känns som om förra fredagen var igår..typ! iaf har jag ett gäng jobbiga stalkers som telefonterrar mig. bland annat tandläkarn, arbetsförmedlingen och sen en italiens kvinna som ringer directly from italy! tandläkarn vill att jag ska laga mina hål.... arbetsförmedlingen vill antagligen veta om jag lever.. och kvinnan från italien vill ha mig som au pair! haha!

men jag ingorerar dessa röstmeddelanden och missade samtal.. lite gött ändå. typ i have the power hahah.
ikväll ska jag ta med min kusin på bio, hon har ju precis fyllt 15 och får nu gå lagligt på skräckilm.. ska så klart invigas med paranormal activity 2... hörde senast för några dagar sen från en skräckfantast att den är sjukt läskig.. att 1:an är som en barnfilm i jämförelse.


gammal härlig 09 bild.. skumparty på sjökrogen.. happy times happy times

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?