musik non stop

vart as sugen på att blogga men obs att jag inte har något viktigt att säga.
jag rökte nyss och gäspade ca 7 ggr medans så kanske att jag ska sova snart.
men(!) så här på nätterna kommer jag på massa konstiga saker jag vill säga till folk, hjärnan hetsar mig att ringa och berätta, men lite tur att det är natt och att jag har denna spärr som hindrar mig från att ringa och väcka folk för att säga konstiga grejer. nyss ville jag liksom ringa till en pers och säga "jag önskar att du + den var en familj och så vill jag vara ert barn." obs att dessa personer är +1 +3 år äldre än mig så att det hade blitt väldigt wierd om jag ringt och sagt detta.

ps. fett taggad på att spela maddes nya spel förfesten på fredag!! asså lovar att ta med mitt bästa humör och vara förberedd på att förlora. ds.

ps2. igår var jag och madde lite deppiga så hon kom hit så kom vi på ett eget spel 'happy-game' med massa knäppa regler som gjorde så man skrattade automatiskt. är lite stola över att vi tog tag i saken så pass bra ds2.

asså whats up med mitt liv och spel just nu?! kanske det är ett tecken att jag borde satsa pengar på spel? skoja. men läste en bok nyss och i berättelsen var det en berättelse om en kille som börjde be till gud, varje dag bad han "gör så ja vinner på lotto!!!" .. detta gjorde han varje dag, jätte länge! till slut vart gud fett arg och sa men för i helvette köp en lott annars kan jag ju inte göra så du vinner på den!!! asså fett tänkvärt.

godnatt!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?