Raowr...

Ska lägga upp en bild på tavlan som jag håller på med just nu :)
IDAG kom jag på vad jag ville göra och det blev ansiktet på en tiger.. jag ska göra den svartvit och endast ögonen ska vara i färg xD

varför bakgrunden är blå ? jo , först målade jag röd bakgrund sen när jag målat halva tavlan kom jag på att nej men blå är ju snyggare.. sen så blev de bara en ful bakgrund så ja sket i den ett tag .. så nu målar jag över det med ett tiger ansikte fast den är inte riktigt klar .. laddar upp den nu mest för att ajg skulle visa den för anna hah., ( it was her that i should put it on the blog ) iaf så blev bilderna ja tog på den inte så bra MEN HERE IT GOES !!

tavlan är sååå inte klar!


jag har inte kommit så långt med tavlan meeeen, hoppas den blir bra :) THIHI!!
nu ska ja lägga mig o kolla på teve :) possposs

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?