RESFEBER? haha

somnade tidigt igår och gick upp tidigt imorse så man tycker ju att tröttheten borde kommit. men nepp!! vem fan får resfeber av att åka till sthlm några dagar? hahaha. jag tydligen. är jätte glad&pigg kan inte sluta tänka på att jag snart sitter på tåget!!!

har nyss testat 968490 olika outfits.. so not like me..... känner mig riktigt fånig. och det här är nästan pinigt att skriva men har testat olika sminkningar också!! hahhahahahahahha..... helt normalt va? så här mitt i natten. men nu ligger det smink, strumpbyxor och klänningar osv överallt. jag som städade idag:(

kom jag fram till vad jag ska ha då? neee så jävla svårt. vet inte om jag har beslutångest mellan tre olika outfits eller om jag inte ens gillar någon. är helt förvirrad!! blev typ nöjd med en svart klänning jag köpte på rhodos...strumpbyxor,kavaj o klackskor. men ofta jag vill ha på mig en klänning jag hade 85 ggr i somras. njaaeee.. å inte har ja några pengar att akut shoppa på stan för.. så obs mäddi om det är ok för dig som jag vet att det är för du älskar mig så mktv så får du gärna kolla i din garderob efter en klänning jag KANSKE skulle kunna låna *blink blink* i know you got something... your little dresslover!!!!!!!

ne fan nu blire en cigg sen tvätta bort smink :P hahahha sen blir det några timmars sleep. piss&kräm<3/J



jag o nåra av mina hattar ja snodde från turister;) haha därav mitt fina smeknamn..
by the way var jag med på tv3 idag, på bartenderskolan. jag hade hatt på mig OFC..
var jätte full och minns de inte alls.
tur att jag bara visades i några sek till skillnad från min chef :D




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?