sthlm sthlm stad i världen

kom hem ifrån stockholm tidigare ikväll..... stannade lite längre än planerat och herre vilka underbara dagar! så skönt att komma bort lite från västerås lite och har ju alltid älskat sthlm!! och kul att träffa min mormor sara!!!! själva reunion festen var as najs, sjukt kul att se alla igen men kvällen gick så fort och man hann verkligen inte prata med alla så mycket som man velat. men de va lite väntat. var tydligen kaos och väldigt många blev portade och utkastade men jag märkte inte av det haha. annars har min sthlms weekend bestått av massa spring på stan, teater, lärt känna nya människor, ätit ute på massa mysiga ställen, "bio" (kollat på film på projektor), och massa chill och skratt! det var med en liten klump i bröstet jag gick på tåget.... tråkigt att åka hem. :(


mormor sara flyttar till australien om 2 weeeeks... snyft.. finns dock
en chans att jag joinar henne o flyttar dit till våren eller nästa höst.. spännande spännande!!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?