de var en gång....och den var grusad

hej hopp alla glada!! är du sur kan du sluta läsa nu. sköja, jag är inget kontrollfreak och ska därför inte försöka kontrollera någon. HA! är super trött och gäspar trots att jag sov i åratal så ska snart lägga mig 4 some sleep. asså måste berätta nyss då! jaba ne nu jävlar ska jag söka några jobb. lite såna där mysiga spontanansökningar. hittar en hemsida med listade företag i västerås - där det finns 13000 stycken!!! - alltså blev vimmelkantig av alla listor. så kom fram till att jag får göra de där när jag inte är så trött.

ja jag måste ju bjuda på den roligaste historian som jag kan just nu. varför har elefanten röda ögon? för han inte ska åka dit när han pallar körsbär. varför misslyckas han alltid? för ägaren upptäcker varje gång de är två körsbär för mkt i trädet! hahahahhaa....asså så jävla rolig.

puss rådjur
(kiss dear)
HAHAHAHAHAHA

by the way madelolo.. har fått mitt nya SIMkort nu!! visst har ja min guldfärgiga(?) uppfällbara mobil hos dig? du vet den som e typ sprucken i skärmen... HAHA

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?