sånt blir så pinsamt i morgonljus

jennie girl heeere! tja.  funderar lite på att inte sova. skulle faktiskt kunna somna på momangen men imorn kväll ska jag hem till farmor sen gå upp 07.oo på fredag för att hjälpa henne fixa lite grejer. så är ju bra om jag kan somna tidigt imorn och ändå va pigg sen på fre kväll. problemet är bara att hålla mig vaken tills imorn kväll... jaja de lär väl visa sig om de var en dålig eller smart plan.

sökte nyss två (intressanta!!!) jobb. duktigt av mig. i västerås o allt. värsta dryga grejen hände idag, jag fick i princip ett jobb, men pga av massa bajs omständigheter (som att jag gick ur arbetsförmedlingen för en tid sen) kmr det nog inte funka. hade inte sökt detta jobb!!! blev tillfrågad på facebook!!!! otur iaf.

försöker få med madde på halloweeen fest på fredag!!! men hon är typ lite svår, får jobba vidare på saken imorn. :P

nu ska jag väl.......ja inte sova iaf, så ta en cigg kanske?

puss alla söta



i brist på bilder får de bli en när jag letade efter kackerlackan i vår garderob:P
i wanted to kill him..... kan tala om att i vår garderob fanns typ tretusen skor, jag tog ut en och en, och på ALLRA SISTA SKON, tänk dig, allra sista, satt käckelen.

 

 

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?