VARFÖR GÅR ALLT JAG RÖR VID SÖNDER??!

OKEJ, ska berätta vad som hände för ca 58 sekunder sen. Jag lutade mig sakta men säkert bakåt mot stödet på datastolen. så ba går ryggstödet av och jag och stolen välter bakåt och i fallet drar jag med mig ett glas som träffar mig i pannan!!!!! nu har jag ont i halva kroppen (tror jag bröt ett revben) och i pannan dårå. sånt händer liksom bara mig.



Lära sig grekiska dag 1: OK! nu tycker jag vi ALLA lyssnar på konstapel jennie och  lär oss att uttala hennes tatuering > ουδέν κακόν αμιγές καλού < och man uttalar det alltså så här.. uthen (th som i they) kakon amiges kalu . en gång till UTHEN KAKON AMIGES KALU. och de betyder alltså att inget dåligt sker utan att de för något bra med sig:) YES NU KAN JA UTTALA!

Filakia malaka;)!
(=puss ******)





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?